مقایسه قیمت هدست بلوتوث رپو Rapoo S100
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هدست بلوتوثی Rapoo S100 از هدست های جذاب شرکت رپو است که با رنگ بندی متنوع و جذاب به بازار عرضه شده است. این هدست می تواند هم از اتصالات با سیم و هم از اتصالات بی سیم پشتیبانی کند. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد هدست بلوتوث رپو S100 ندارید می توانید بلاگ راهنمای ما را تا انتها مطالعه نمایید. همچنین قابل ذکر است که قیمت این محصول را در سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا با هم مقایسه خواهد شد.

هدفون «رپو» (Rapoo) مدل «S100» یک هدفون بی‌سیم است. این هدفون با استفاده از فناوری بلوتوث به منبع صوتی متصل می‌شود که در صورت نیاز، می‌توانید در حالت باسیم هم از S100 استفاده کنید. هنگام اتصال کابل، هدفون به صورت خودکار از حالت بی‌سیم خارج می‌شود و با جداکردن کابل هم به صورت خودکار، دوباره به حالت بی‌سیم باز می‌گردد. با اتصال کابل و استفاده از هدفون به صورت سیمی، باتری داخلی هدفون هم شارژ می‌شود. روی یکی از کاپ‌ها می‌توانید به دکمه‌های روشن/خاموش، افزایش و کاهش ولوم صدا دسترسی داشت. روی هدفون، یک میکروفون مخفی هم وجود دارد تا بتوانید در مواقع نیاز، مکالمه‌ی صوتی هم داشته باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • قابل اتصال به تمام دستگاه های دارای بلوتوث

هدفون بی سیم و باسیم Rapoo S100 به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است و به آسانی می توان آن را به گوشی موبایل، تبلت و تمام دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. این هدفون یا هدست توانایی بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام کار با آن مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا رخ نمی دهد. توجه داشته باشید که محدوده عملکرد هدست Rapoo S100 برابر با 10 متر است و فاصله میان هدفون و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود.

از دیگر قابلیت های هدست بلوتوث رپو Rapoo S100 باید به امکان اتصال بلوتوثی آن به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان اشاره کرد. این ویژگی که بر روی قیمت هدست بلوتوث رپو S100 نیز مؤثر بوده، باعث افزایش کارایی آن شده است.

  • پشتیبانی از اتصال از طریق کابل

علاوه بر اتصال بی سیم از طریق بلوتوث، شما می توانید هدست رپو مدل Rapoo S100 را با استفاده از کابل USB نیز به دستگاه مورد نظرتان متصل کنید. بر روی بدنه این هدست با سیم یک پورت MicroUSB برای این منظور تعبیه شده که امکان اتصال هدست به کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای پورت USB را فراهم می آورد. این ویژگی باعث می شود تا حتی در هنگام تمام شدن شارژ باتری هدست با سیم رپو S100 در هنگام اتصال بلوتوثی نیز بتوانید از آن از طریق کابل استفاده کنید!

هدست بی سیم رپو Rapoo S100 به گونه ای طراحی شده که در هنگام اتصال کابل به آن به صورت اتوماتیک از حالت بلوتوثی خارج می شود و به محض جدا کردن کابل، دوباره در حالت بلوتوثی قرار می گیرد. بنابراین استفاده از این هدست و کار با آن کاملاً برای شما راحت خواهد بود!

در نهایت شما می توانید هدست بلوتوث رپو Rapoo S100 را با قیمتی مناسب و مقرون ب صرفه از سایت ایده برتر پارسیان خریداری کنید، به همین منظور برای ثبت سفارش می توانید به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی